Thursday, January 26, 2012

a voce, Restaurant Week in NYC

ニューヨークはレストランウィークのまっただ中(2月10日まで)です。
レストランウィークには、毎回多くのファンシーなレストランが参加します。
私たちはランチを$25、ディナーを$35にて各お店のプチコースが楽しめます。
今回はコロンバスサークルにあるイタリアン a voce に行って参りました。

"Restaurant Week" is going in NYC now. (to Feb.10)
Many fancy restaurants join it every time.
We can enjoy special nice PRIX FIXE there. (Lunch $25, Dinner $35)
At this time, we visited 'a voce' at columbus circle.


























アペタイザーもメインも3種類ずつ(デザートは2種類)ありました。
私たちは3人で行ったので、全部食うたったよ。
スープがグーでした。

We could choose appetizer and main each one of three. (Dessert was one of two)
We visited there all three of us so we ate everything by sharing.
The soup was GOOD!

a voce (www.avocerestaurant.com)


PRIX FIXE Lunch

No comments: