Monday, February 22, 2010

Pizza and after snow.












ピザと雪の日。

ブランチに Motorino East Village に行きました。
一人分直径35cmくらいの円。
おいしかったけど、腹パンパン。
アルコールもいろんな種類がありました。

土日はブランチでどこのレストランも
超満員。
私たちも2時ごろに訪れましたが、
満員で順番待ちをしました。

雪の降った後は、きれいです。

---

We went to the Motorino East Village.
It was delicious! But I was full too much.

And, snow.
I like the scene after snow. 

3 comments:

REI said...

I have confidence to eat all the pizzas that seem to be delicious.

This snow scenery is so beautiful and romantic.


Let's!!

Now romantic〜♪♪

naoko takagi said...

今田やんな!?
今ちゃんやったよな!?たしか!

REI said...

そう!コージ1200。withテイトウワね。